~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 31, 2009

syg kowg gilegile :)

Posted by ella lalola :D at 12:19 AM




wahh, ini la mereka... sahabatku ! sahabat d ruma, d kolej, d lua... waah ! wndu bangat ! umm, ble mao meet ni syg kuh sume?
adoyy, aku yg smbong ke kowg yg smbong? ahakzz !
wee, even aku da x ngan kowg, jgn ingat aku da lupekan kowg..
kowg mmg sahabat aku.
yeahhh, syg kamoo :)

Eyfa : i really mis u.. yeahh, even pnh de slh phm, tu yg merptkn kte kan.. tula, sume yg da pnh jd aku xkn lupe n jdkan teladan utk kte k.. ko la owg yg slalu aku buli dlm uma kte. hihi, ko tu debab sgt yg aku geram tu.. jgn mara ha :) pasni xdpt cubit pipi kauu... xde la kan pengganti aku? xpe, t jumpe la ek if free. muahhh

Wafa : huhu.. aku wndu perkataan damn gatal.. hihi. ko mmg saje. hihi. syg kau beb.. even kau pena ckp kau mcm senandung si dayang,, ish, lbih krng la kot. aku ttp syg kau gilegile meyh :) kau tu slalu bg nsht kat aku. umm, ko phm kan mksd aku. tq byk byk eh.. muahhh

Sofya : u ni agak manje ngan ktowg. kurus melidi je. mkn byk2 skit yea. yela, bg berisi skit oke syg.. u, u ni noty owgnye. hihi, ske wat anis melatah. sowi coz x wish u besday. i xde krdt coz da jrng top.up. sowyy yunk. btw, hepy besday to you.. azam baru !.. lps ni jgn tggl2 solat taw. ikot dowg solat same2 k.
i luv u :)


Yana : dye ni sifu aku ! wahaha. yela, slalu aja aku math. if aku x phm, dye msti tlg aku. caya la yana. hihi. umm, dye ni agak snyp pd mule knl tp ble da lame knl, huiih.. mengalahkan aku upenye.. suke loyer bruk ngan kitowg 1 uma... yana,
i luv u :)


Anis : wee, kau selalu dgr rntihan aku kan. kau pn byk tlg aku dlm pljrn n peribadi. ko ni rpt ngan ibu aku kan. ko suke pggl ibu aku ibu Puteri...
wee, xdpt jmpe ko dah kan.
ko pn da smkn sombong.. umm, xpe la wee..
aku ttp syg kau :)


0 comments: