~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jan 4, 2010

Posted by ella lalola :D at 4:12 PM

CINTA ! OHH CINTA !


 cinta? ape tu cinta? hurm, cinta mmg indah n cinta juge menyakitkan...
 ohh yeahhh, aku mmg di lamun cinta. cinta yg tiada penghujungnya.
 cinta kepada Allah adalah cinta yg paling indah drpd cinta sesama manusia.
sememangnya manusia di ciptakan olehNya seorang laki laki n seorang perempuan untuk mengongsi kasih sayang tapi sejauh mana manusia memanfaatkan anugerah yg terindah itu? apabila cinta itu datang, semuanya menjadi indah. terasa di awang awangan kerana diri di sayangi.. ohh noo indahnya ! tapi aku tidak merasai semua itu. aku merasakan cinta itu terlalu menyakitkan sehingga menahan luka untuk masa yg panjang.. kenapa insan itu tidak menghargai cinta dari aku?? selalu aku memikirkan tentang dia... AKU CINTAKAN KAU ! ergghh ! sedihnya bila pikir kan blk semua kenangan pada taon lepas... saat pertama kali kita jumpa.. sememangnya x disengajakan.
ohhh, manis sgt ! indah indah ! kau memang baek. setiap ari bertanye khabar. dan kau terlalu mengambil berat. kau memberi semangat ketika aku gagal test JPJ. org pertame yg aku bgtau adalah kau. kau kate ''x pe la ella, awak cuba lagi next time ok.. mungkin x de rezki la tu. saba yer. jgn nanges nanges lagi''.. umm, ayat tu mmg aku akan ingat sampai bile bile. kau x pernah marah kat aku. kau adalah lelaki pertama yg aku kenal yg sentiasa sabar dgn semua kerenah aku. aku hormat kau. even femly aku x suke kan kau, kau still relax n tenang.. yeaahh, kau laki terbaek yg sentiasa dlm ati aku utk selamanya.. byk lagi yg aku ingin katakan, tp cukup la sampai di sini ok..


 

0 comments: