~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jan 3, 2010

morning sume :)

Posted by ella lalola :D at 9:43 AM

sekarang kul 9.45 pg.. hehe, td terjage dr tido kul 9 pg..
so, tros bgn n update blog coz
ibu n ayh g bekpes x gtau pun :(
dgn mengupdate blog, ase tenang ati ni kan..
yela,, dpt luahkan sume yg tersirat :)

ok, cte arini d mulakan dgn bismillah... act smlm aku pk kan mcm2...
1stly, congrate 2 my sis..
Fateen Syaffeeqa
coz my femly suke dgn calon buah hati dye..
my future brother-in-law

Nur Azzam Mashuri :)
yeahh, aku tumpang gembira jgk... umm, org dewasa sume excited sgt. cam nk menyambut menantu lak.. haha.. agak lawak pun ade but dye gentleman laa, good sis.. ily. muahmuahmuah
2ndly, aku pk kan sal some1 ni.. adoii, ssh tol nk ckp.
smlm tetbe plak untie bkak cte sal pkrjaan dye.. apa pkrjaan dye? pk sndr k.
oke, aku agak terkedu la kan ble sbut sal tu..
aku x kesa sbnrnye tp aku mls nk pk sal dye.
aku nk lupekan utk selamenye.. haha, adek ske kan..
haha, adoii.. ella xde pape la ngan dye yunk oii... kan da nk msk blaja.
ella mls da nk pk sal dye adek. t nk cari dak u je. baru la snang skit kan.
adek adek.. smoge kekal ngan si Khalil tu ek..
soh dye setia pd yg satu aw... cpt2 la naek pelamin.. hahahah :)



0 comments: