~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jan 8, 2010

Posted by ella lalola :D at 6:21 PM


      so sad !

    rini ari terakhir online before pendaftaran.. haha.. sdih la plak tgglkan blog ni.. uma, ibu n ayah aku.. my bedroom, teddy bear aku sume.. oh noo ! wat to do.. g blaja ok... k la, doa kan yg terbaek utk aku ni ehh, excited tp gemuruh skit ni. hehe, biase la tu kan. even 2 kali nye pndftrn tp ttp terase gak laa.. bye :)

muahmuahmuah :)

 

  

0 comments: