~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jun 26, 2010

last minute nye keje ~

Posted by ella lalola :D at 3:16 AM
saat akhir cam ni la baru aku sebok nak cari barang.
cari itu, cari ini... ade saje yg aku x jumpe
mmg tersgt sgt sgt tension meh.
ibu ngan ayah aku tgk je gelagat aku.
dengan baru nak packing baju, barang barang...
sume nye x lengkap lagi lahh.
bukan nye ape, aku memang x de semangat nak balik ostel.

x taw la nape aku ase cam malas sgt.
bukan malas nak belajar. tapi entah lah.
susah lak aku nak explain kan.
barang sume da bli kan td.
maseh eh ayah. barang bli sket tapi mahal lak.
umm, tggu jelah kepulangan ku. huhu :(
nak x nak aku tetap kene balik jugak kan ?
aku de borak ngan ibu kat dapor,


ella : 'leh x kalo ella nak balek ri isnin je ?'

ibu : 'boley ke balek ari isnin ?'

ella : 'alaa, balek je. t ella drive la sendiri. tapi nak kena amek kunci ostel la'.

ibu : 'umm, kalo camtu balek ahad jelah. x payah balek ri sabtu atau isnin'.

ella : 'yelah. balek ahad ptg taw'.

ibu : 'ye. ptg ibu n ayah anta la'.

 

0 comments: