~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jul 9, 2010

GERAM !

Posted by ella lalola :D at 1:39 AM
kesabaran ada had nye eh wahai sume !
termasok la kesabaran aku !
kalau kau rasa nk bergurau kasar, tolong bergurau dgn org lain.
aku sangat pantang ngan owg yg x taw nk berguwau ni ~
dah la bergurau kasar, pastu kate kite lak yg slh !

heyyyy u !

STOP OK ! I DON'T LIKE !

adoyyy, awak tu da BESAR.
da matang pon k.
aku taw kaw hanye berguwau.
tapi biar lah berpada gurauwan kaw tu.
kaw kene belajar nak berguwau dgn baek.
jgn sampai owg nympah ngan pangai kaw tu.
bagi kaw itu gurauwan tapi sbnrnye ..... ????
sume owg hanye bersaba je ngan sikap kaw.
setiap kali jmpe, mmg x sah kalo kaw x wat owg marah.
owg laen berguwau gak, tapi lps tu sume ketawe.
pe akan jadi suatu hari nanti kalo bende ni berleluasa ?
entah laaaa, kaw paham paham sendiri ~
watpe blaja tinggi tp perangai kaw x matang.

sebelum ni pon, ramai je yg berguwau kasar ngan aku,
tapi lepas tu, mesti akan ketawe.
tapi bile ngan kaw, aku akan jd bengang sangat.
guwauan kaw tu x berpadanan laaa.


aku tersangat bengang ni ! 
aku dah x mo taip banyak banyak...
penat sangat k ~


HEY YOU !
PLIS, STOP ACT LIKE THAT !

0 comments: