~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jul 5, 2010

keriangan 4 JULAI 2010 :))

Posted by ella lalola :D at 1:53 AM
hari ni agak hepi sangat aw ~ *semalam
aku n mmbr mmbr g times square :))


act, ni last minute nye plan lahhh ~
c ferouz nak cari baju.
n kitowg yg laen, turut serta sekali g sane.
sonok ohhh ~ da lame x g.
sume owg taw yg TS tu ibarat syurga shopping =)
aku bli sehelai dress :)
dyan pon beli yg same gak.
sampai je kat TS, sume cam da gila tgk baju kat situ.
tersgt mura. sape yg nak jual semurah kat TS.
bermula dari RM15 eh :))
termasok la shirt, kemeja, cardigan, dress n seluar.
mmg gempak abes :)

lepas tu 1 keajaiban berlaku kat TS...
ape keajaibannye ?
umm, time nga jln kat cosmo world, trsrmpk ngan mmbr.
mmg terkjot sgt mase tu.
1st, aku da nmpk slh sowg dak kptm. amirrul ashraf
tp dak laki tu x pnh lak aku bertego sapa.
just knl camtu camtu je ohhh.
then, blkg dye mmbr aku yg mmg aku knl.
nama dye siti nur qamarina @ qama :)
sewiusly aku mmg terkejot sgt.
mane nak sangke ley jumpe kat situ.
then, berborak la kjap smbil tu smpat lagi amek pix utk kenangan.


 
tapi agak shakey sket la. harap maaf :)
dapat borak kjap je owh.. sedeyyy :(
mmbr sume nk gerak da...
wlpn kjap, sonok oh dapat jmpe.
dye kate aku da laen skrg.
dari atas smpai ke bawah. haha =)
da lame sgt x jumpe, msti la de perubahan sket an.
tapi dye kate aku kuwus... haaaa ?
agak mengejutkan la kan. HAHA :)
pape pon, aku sonok ah.


da lps jumpe mmbr aku ni,
aku teruskan perjlnn ngan mmbr aku sume.
HAHA :)
gile klkr la kua semlm...
asyek ketawe saje taw x...
adoyy, kowg ni gile abes laaa.
yg paling x tahan ketawe sal pix nana..
HAHAHA...
gamba dye jln cam kengkang.. mmg la tergelak.




 lepas da beli belah, kitowg makan aiskrim.
aku bli aiskrim kat cold storage mase baru sampai.
rase cam teringin lak an.
makan beramai ramai... happening beb :)
saling suap menyuap aw. HAHA ~
aku suap dye, dye suap aku.
HEHE :))
mmg tersgt sgt sgt gegile la sume mmbr aku ni.
sangat seronok okey ~
penat nak ketawe taw x....




haha... agak ngengade kan gamba ni ? 
ni pix nana n dyan... dowg ni gile owh.
act, aku teringin sgt d suap...
last last, dyan kate, biar dye suapkan due due skali.
grrr ~ tamak kaw eh.. waka waka =)




sedap kot makan aiskrim walls ni ~
de marsmallow wa.. nyumm ~ ~ ~ ~
aku suke sgt sgt sgt. hahaha ~
sampai sapu habes la aiskrim ni...
agak banyak la jugak.
tersgt la cukup utk sume aiskrim ni.




ni gamba edit by man :)
thnx eh.. hahaha.
kelam kabut je nk mkn aiskrim.
sbnrnye aiskrim da nak cair.
da pusing bape round baru mkn aiskrim ni.
sume sebok sgt nak bershopping. HAHA ~
dapat je sudu, sume x saba nk makan.
benti jap n makan aiskrim ni.
ni saje pix yg dpt d upload.
akan d upload lagi kemudian :)


thanx to all eh ~
i love you all =)

0 comments: