~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jul 3, 2010

mimpi ~

Posted by ella lalola :D at 4:10 AM
 bermimpi td. aku pon x taw nape ngan aku ni. dah la tido lambat. bile mimpi je twos terjage. mmg kene banyak bersab ok. aku rase cam sedey je. aku x taw nape aku mimpi kan dye ~ huhu. sayu je aku rase. tiap kali kalau aku mimpi dye memang aku akan sedey ok. macam macam yg bermain kat minda aku. mungkin aku ni terlalu rindukan dye. smpai sekarang aku x dpt lupekan dye. aku x taw kenape. aku dah cube sedaye upaye. tp mmg x boley. aku rindu sgt sgt sgt ~ tp ape boley buat lagi. dye x syg kan aku. utk ape aku maseh kenang kan owg cam tu ? Ya Allah, nape ni yg aku alami smpai sekrang ? aku try yg terbaek. semue ni atas nasehat family n mmbr mmbr rpt. tp ape kptsnnye ? maseh x dpt nak lupe kan lah. sob sob ;( banyak mende yg aku da try wat. apa lagi yg patut lakukan pon aku dah x taw. seriusly, aku da putus asa. aku x mao bg hati aku ni pd org laen selagi aku x dpt lupe kan dye. aku x mao owg laen rase kesedihan aku ni. biar lah aku menanggung sendiri. walaupon pedih. aku cube. aku bersyukur coz maseh de family n mmbr mmbr rapat yg sentiase ade d samping aku ketika susah n senang. aku hargai sgt sume jase dowg. hanye Allah yg dpt membalas. aku mengharapkan tiade siapa lg tanya sal STATUS aku coz IM SINGLE N AVAILABLE k ~ aku mmg x ade calon lg. sudah sudah la bertanye. x ade mood dah nak lyn soalan yg same. pd hal jwpn aku still same gak. terime kaseh mendoakan yg terbaek utk aku. insyaallah, ade jodoh x ke mane. aku akan sentiase menanti perubahan yg mungkin berlaku x lame lg. insyaallah. thankz again to all :p

- LUV U ALL :D

0 comments: