~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jul 13, 2010

plan ~

Posted by ella lalola :D at 9:48 PM
aku ni dok bermuhasabah diri td.
macam macam yg aku pikir kan.
aku rasa aku ptt wat sume ni utk mase dpn aku.
ble da de rancangan, akan melakukan sume nye ngan terancang.
insyaallah. dengan bantuan dariNya.
aku kne berusahe ngah gigih.
banyak tol yg aku da rancangkan.
aku mao kecapi sume tu suatu hari nanti.


antarenye :
  • mengikut & menunaikan segala perintah Allah.
  • 10 taon akan dtg aku dpt PHD. 
  • mendapat kptsn yg cemerlang setiap sem
  • hanya menumpukan perhatian pada study.
  • jangan mudah percaya kan lelaki.
  • menjadi anak yang solehah.
  • pada usia 25 taon, aku da bekerja & da de keta.
  • pada usia 30 taon, aku da ade sebuah rumah.
  • pada usia 35 taon, aku menghantar kedua ibu bapa ke haji.
  • aku ingin menjadi isteri yg solehah.
  • aku ingin menjadi ibu yg bertanggungjawab.
aku mengharapkan aku dapat capai hajat aku ni.
ni sume utk kebaikan masa depan aku.
aku tahu memang susah utk mencapainya.
tapi, aku kene yakin dengan diri aku.
sume tu x kan menjadi halangan.
aku kne berusahe.
insyaallah :)

0 comments: