~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jul 2, 2010

sambungan...

Posted by ella lalola :D at 2:43 AM
selain dari cafe kat dewan biru, cafe kat pantimor and cangkir pon penoh.
x taw la nak ckp mcm mane.
gile sendat sgt sgt ngan student student.
 perhhh, ape lah unisel ni. gile tamak taw x !
skrg ni tmpt mkn pon pnuh ngan owg.
susah sgt nk mkn skrg. even pagi, ptg n malam.
skrg ni bergantong pada naseb. siapa cepat dia dapat.

woiii, gile penat kot kalo setiap sem camni...
dah tu, awal pagi, kawasan hostel mmg buzy gile.
aku ase skrg unisel semaken meriah smpai lwt mlm.
sgt seronok x terhingge smpai kat sume tempat full.
tapi yg paling x tahan nye, pnuh ngan hindu. uishhh ~
da la banyak yang suke memekak. abes tenggelam owg melayu.
pe dah jadi ni ? aku pon x taw nak kate pe.

then, sal makan lak. sume nye da semaken maju...
alhamdulillah. banyak dah pilihan kat unisel ni.
cafe kat ostel ni pon da banyak pilhan utk d makan....
dari segi goreng goreng sampai ke kueh. putumayam pon ade :)
wahaha.. gila la beb, kemajuan yang ketara wohhhh ~
suke sangat bile makanan da banyak pilihan.

kereta kat unisel ni pon semaken banyak. aku pon pening tgknye.
jeles je tgk owg bawak kete.. ishhhh ~ nak bawwak jgk !
hahah, saje je nak wat perhiasan kat parking unisel ni :))
lagipon, senang sket utk aku ke mane mane.
coz sekarang aku da rajen nak masak kat umah.
masak yang cincai ngan dak dak umah ni haaa ~
lagi rase puas hati yang teramat sgt bile masak kat umah kan ?

ok la, aku da x taw nak ckp pe dah.
dats all 4 now. chow =))


0 comments: