~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Sep 4, 2010

Posted by ella lalola :D at 6:28 PM
ucapan dari ku :)

selamat bercuti n selamat hari raya aidilfitri.
skrg ni aku da mule cuti utk 2 minggu.
1 jangke mase yg agak pjg ~
waktu ni la aku kena settle sume assgnmnt aku.
btw, aku sonok coz dpt cuti.
kehangatan raye da smkn terase :)
pape pon, kena la bersaba...
lg 1 mggu je lagi kan nak raye.

aku nak mintak maaf byk byk pada semua.
 semua manusie x terlps dr wat kslpn.
jgn la ade yg mara or saket hati kat aku.
wlpon kslhn yg kecik pon, maaf kan lah eh ~


bagi aku raye kali ni sgt bermakne...
aku mengharapkan dpt beraye dgn org org yg tersyg.
untong la aku da ade adek baru :)
maksud aku nashrurrahim :)
adek angkat aku yg br nak msk sebln jd adek aku ~
then beraye ngan teman baru :)



0 comments: