~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Nov 3, 2010

Posted by ella lalola :D at 12:58 PM

harapan setinggi gunung ~

mungkin jugak aku ni terlalu mengharap.
tp setiap apa yang aku harapkan, aku inginkan 1 kenyataan.
tapi mungkin x senang utk jadikan ia kenyataan.
kena usaha, kerja keras n mcm mcm lagi.
aku kena yakin kan diri aku utk jd kan ia semangat aku.
jika d izinkan Allah, maka, ia jadi milikku jugak nnt.
kalau sebaliknya, aku kena terima dgn REDHA.

APE YANG AKU HARAPKAN ?

harapan n impian aku mmg banyak.
cuma aku takot x dpt nak laksanakan.
aku cuma boleh usaha semampu aku.
baiklah, selebehnye aku serahkan pd TUHAN.
aku x mao jelas kan kat sini...
takut nanti aku sendiri jd ngeri bile baca. hahaha ~
sudah lah ella....
jangan nak byk sgt harapan n impian uh !
nnt kang x jadi kenyataan, KAU yang MELOPONG !

BTW, AKU SGT HAPPY SKRG.
nape aku happy ?
ummm... adelah.... hahaha...
banyak lak rahsia aku ni...
aku happy sbb ibu n ayah cuti skrg :)
seronok dpt berkumpul ngan femly...
selalunye bile cuti pjg, ibu n ayah selalu keja...
siblings pon x ade kat rumah...
maklumlah, semua cuti lain waktu.
ade jugak ibu n ayah merancang nak bercuti.
tp x taw lah bile ~
ella x kesah lah.
kalo x pergi pon x ape *padahal frust gile

ape ape pon, thnx to my family :)

i love you all ;)
  
 

0 comments: