~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Nov 12, 2010

Posted by ella lalola :D at 12:18 PM
tension !

sejak kebelakangan ni hati aku x tenteram...
aku risau ! risau ! risau !!!....
aku ase pale aku skrg ni ade beban yg sgt berat ! 
aku x nak tanggung semua ni...
aku penatttttttt !
aku nak pnjlsn dr kaw...
satu kebenaran yg belom de kepastian...!
aku nak tahu sgt tp aku nak kau sndri yg gtaw ~
terime kaseh lah coz slame ni kaw tipu aku...
ummm.... mmg rasa SAKET HATI !
hati sgt HANCUR !
tapi aku hanye berdyam diri je kan ?

JUST BECAUSE I SMILE DOESN'T MEAN IM OKAY !

tolonglah beritahu kebenaran tu !
ckup ckup la hati aku ni dipermaenkan...
senang senang je aku diperbodohkan ????
xpe lahhhh....
TERIMA KASIH UTK SEGALANYA ~
 

0 comments: