~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jan 30, 2011

Posted by ella lalola :D at 9:26 PM

selamat tinggal Sg Siput ~

alhamdulillah... seronok sgt program kat Sg Siput, Perak... banyak pengisian dlm program tuh... mmg seronok ~
terima kaseh pada semua yang bg kerjasama.. anda semua sporting abes.
terima kasih yg teramat sgt kat mahathir sbb dia beri komitmen yg sgt bagos n hebat sgt ! kamu dah berjaya selesaikan 1 program yg sgt besar dgn bantuan rakan-rakan yg lain. kami semua berpuas hati sgt..
rasa rindu pulak pada anak-anak yatim NURUL IHSAN...

kepada yg baik hati, boleh lah menderma pd mereka...
ni semua untuk menjamin masa depan mereka...
harap sgt dapat join program yg macam ni lagi.
beramal smbil bermain ~
dowg semua dtg dr kisah hidup yg berbeza.
bila dowg cerita kisah hidup mereka, mmg sedih pulak rasanya.
kebanyakan mereka masih kecik.
dowg nmpk happy sgt dgn kedatangan 50 pljr kls sy dr student UNISEL ~
walaupon mcm tu, kita x tahu apa isi hati mereka yg tersirat.
ada antara mereka tinggal di situ sbb kehilangan kedua dua org tua mereka.
ada pula yg di tinggal kan oleh slh seorg dr ibu atau bapa dgn sengaja.
ada juga dsbbkan kehilangan ibu dan ayh pula membawa haluan sndr dan dia ditinggalkan oleh nenek. dsbbkan nnek uzur, dia di jaga d rumah perlindungan itu.... nak berderai air mata... 
bygkan, ketika seorg kanak-kanak ini maseh dlm usia bulan, dia kehilangan ibu nya dan ayh nya tinggalkan anak itu pd jiran... tergamaknya bapa dye buat mcm tu... astagfirullah.

saya dah x sanggup nak dengar lagi cerita tentang mereka. 
nasib baik mereka sporting utk cerita tentang kisah hidup mereka.
spjg program tu, sy selalu ingatkan mereka supaya sentiasa tabah, sabar n kuat semangat.
insyaallah...
btw, thnx pada semua... enjoy gila !


 
 * me at LOST WORLD OF TAMBUN


 
 * anak-anak yatim NURUL IHSAN


0 comments: