~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Feb 8, 2011

Posted by ella lalola :D at 9:09 PM

hanya sebuah cerita ~

cerita cerita dan terus bercerita.
hidup ni umpama roda yang tak akan berhenti selagi ia masih diperlukan.
segalanya ditentukan oleh kita sama ada ianya baik atau buruk. 
insyaallah. dengan jalan yang betol, kita dapat kejayaan yg baik.
kini kehidupan ku semakin hari semakin rumit.
tersgtsgtsgt complicated dengan mcm mcm dugaan yg mendatang.
walau mcm mana pon aku kena kuat kan ? yeahhh. 
i have too !

sem 3 bakal menutup tirai. tapi aku x bersedia lagi..
i need to improve my study more n more...
ella kena hilangkan semua masalah n lupakan semua perkara yg remeh.
aku akan cuba n terus mencuba.
tp tq pada semua rakan housemate ku, rakan kelas KOHORT10 GROUP 1, rakan dating terbaik ku iffah n oman.... 
yang paling penting kedua org tua ku :)
rasa sgt bersyukur dgn kehadiran mereka di sisiku....

aku kini ingin hidup bebas tanpa kongkongan dari sesiapa.
aku juga ingin berkawan dengan semua org.
kini tiada lagi air mata. tolonglah ! aku cukup penat !
kalau rasa tak suka dengan ella, teros pergi dr saya ye ~
jgn dok berpura-pura n bermain dengan api.
mungkin aku ni baik dgn semua, tp kalau sekali aku terkena, ohhh, 
tiada maaf bagimu wahai insan!

aku bersyukur sgt dpt teruskan hidup ni dengan sifat yg sempurna.
alhamdulillah syukur.
pada sesiapa yg berkenaan, tlg jgn saketkan hati ku lagi..
sudah sudah lah ngan ape yg penah kamu lakukan pada saya dulu.
kini, ku x ingin lagi tanggung semua kepedihan yg perit !
baiklah. lupakan semua nya ~

0 comments: