~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Feb 24, 2011

Posted by ella lalola :D at 10:01 PM

semaken smpai ke kemuncak !

skrg ni dah akher bln feb. huhhh. cptnye mase berlalu.
serius x caya sgt yang dah nak final.
skrg adalah minggu paling genting !
exam 7.MAC.2011 !
x lama lagi je weyhhhhh !
saat saat akher ni lah byk pulak assgnmnt kena siapkan ~
mmg stress gilaa !!!!!




dah macam ni rupa aku ! sgt sgt stressss !
ella mmg nak sgt berjaya dlm final ~
tp bila always bz ngan assgnmnt yg berlambak mcm ni :





aku rasa satu tanggung jawab yg sgt besar utk aku pikul.
dgn assgnmnt yg gila menimbun, aku x ckup tido...
sgtsgtsgt x ckup tidooooooooo !!!!!!


nak sgt kalau rilex dgn wat exercise mcm yoga ke....
tapiiiiiiii...... sgt terbatas... indah nya kalau dpt wat yoga mcm ni



 



tapi.... x boleyh ! huhhhhhhhh !!!!!
insyaallah... aku boleh berjaya...

walau mcm mane pon :



 



 

0 comments: