~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Mar 28, 2011

Posted by ella lalola :D at 8:17 PM
CINTA ~

tumpang gembira bila tengok member member yg hangat bercinta.
dah lama saya tak bercinta. hahaha ~
al maklumlah, im a single lady ! :)

kenapa saya x nak bercinta ?

meh saya story sket kat kowang yer....

sebenarnya, saya dah banyak kali bercinta putus di tengah jalan. semuanya berpunca dari bekas pasangan saya yang suka buat masalah.
so, utk apa teruskan hubungan yg x tahu apa penghujungnya betol tak ? terima je dengan redha walaupon perit.

kepada semua yg tengah hangat bercinta tu, jagalah pasangan anda baik baik yer. jangan berlaku curang. kesetiaan dan kejujuran sangat penting dalam sebuah perhubungan untuk menjamin kebahagiaan.
terimalah pasangan anda seadanya dia.
perbetulkan mana yg silap. jangan memperbesarkan masalah yg boleh diselesaikan. jangan lupa utk berdoa kepada Allah s.w.t. supaya hubungan anda dengan pasangan mendapat keizinan dari Allah. seterusnya, rujuk ayah & ibu untuk mendapat restu dari mereka. tanpa restu mereka, hubungan anda tak diberikan jaminan kebahagiaan di masa depan.

insyaallah. kalau ada jodoh saya, saya akan bertemu jugak dengan pasangan saya suatu hari nanti. ayah & ibu selalu berpesan untuk memilih pasangan yang beriman.. solat 5 waktu.. itu akan menjamin kebahagiaan rumahtangga sy kelak. insyaallah. ciri yg lain lain tu memilih mengikut cara Islam. Islam ada bagi panduan 'pemilihan calon'.... 
so, just cool n steady :)
saje je nak nak kongsi cerita dengan korang semua...

''tepuk dada tanya iman''
 

 

0 comments: