~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Mar 24, 2011

Posted by ella lalola :D at 11:59 PM
       


permulaan ;)


tetiba rasa nak berusaha utk bersenam semula. 
dah lama sangat x bersenam. bila terluang ni, mmg nak cuba pergi bersenam utk keluarkan peluh. ni pon utk kesihatan ella jugak kan.. auwww ;)
 okay. kelmarin ella main badminton ngan kezen n bf dye ~
lepas tu, harini pegi gym ngan sys n my kezen (along) ~


 
huhhh ! penat la jgk tp sronok ~
dowang x bagi ella aktif sangat ~
al maklumlah, ella ade penyakit. so, kena la perlahan-lahan..
buat nya penat, kan da nyusahkan diri sendiri n org lain.


mmg kaw kaw la ella nak cuba keluarkan peluh.
tp apa kan daya, kena lah ikot kemampuan diri ni...
kalau metabolisme ni x kuat, mane leh pakse kan ~
yg pasti, ella cuba semampu ella ;)
nak sangat kurus ! stressss aw bila org kate saya GEMOK or CHUBBY ! mmg x leh jadi camni ! x boley biarkan ~~~
kena cuba jugak kurangkan sikit berat badan ni...


insyaallah..
kalau dgn usaha yang gigih boleh je trun berat badan ni kan ~
ella pegi gym tadi ella guna bicycle and treadmills ~


pape pon. ella akan berusaha dgn gigih lagi. insyaallah :)

 

0 comments: