~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Mar 4, 2011

Posted by ella lalola :D at 8:41 AM

saket hati !

seriusly aku rasa saket hati sgt bila kena wat kje 2 kali !
ade mulut puaka yg kata aku x bg komitmen  !
hello ! kalau x puas hati mai ckp dpn !
what the hell !
sumpah aku bengang !
sepatutnya aku x wat assgnmnt dgn kau...!
aku amek berat jugak sal assgnment uh ! bukannya x tahu pape!
heyyy, syukurlah aku slalu dtg umah kau waktu mlm!
tu pon nak komen lebeyh lebeyh ! ape tujuannya aku dtg kalau bkn sal assgnment ! gila bengang lah aku ! aku beralah ngan kau tapi kau bagi taik tepek kat muka aku ! tolong lah wehhh, BE A PROFESSIONAL !
bila aku nak wat sekali kau kate "xpe, nnt **** wat''

APE MAKSUDNYA TU ???? 

kau jgn ingat aku dyam aku tak tahu pape !
n jgn ingt aku dyam aku bodoh !
kau pandai pandai la pikir sendiri...!
kalau rasa x puas hati mai dtg dpn..!
konon aku x wat kje langsung, 
DAMNNNNN !!!!

aku malas nak amek port sal kau dah !

selama ni aku sket pon x de masalah wat assgnmnt ! 
bila jadi camni, 
AKU X MAAFKAN KAU n AKU TAK HALALKAN DUET TU K!

0 comments: