~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jul 15, 2011

Posted by ella lalola :D at 12:31 AM




floria garden 2011 :)



hari ni hari khamis. tinggal berapa hari je lagi nak balik unisel.
walau macam mana pon, ella akan habeskan cuti ni dgn sebaiknya.
dgn itu, ella pergi putrajaya floria berulang kali. hehe :)


ni antara pic yg sempat di ambil.
x dapat ambil banyak sbb penat berjalan okay.


alhamdulillah. rasa happy teramat sgt :)




* cuba cari mana ella. hehe...



* haih, sopan nye awak duduk.... senyummm :D


* kenapa dgn gambar ni eh ? nmpk sgt ella pendek! kantoi suda ~



* dah macam kat oversea lah plak rasanye... cantek gila bunga tu semua :)


* nampak good good gitu ! =.=''


* dengan eykin meh. yihaaaa. best tadi :)



* nak garden macam ni pleaseeeee !! ~~~



okay tak semua gambar ni ? best kan ??? hehe...
btw, rasa macam nak pergi lagi tp panas gilaaa ~~
putrajaya, tolong adakan event lagi sbb ella mesti pergi punya :)

ok lah, sekian saja...

bye =)


>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>




assalamualaikum...



adiosssss :)







0 comments: