~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Aug 10, 2011

Posted by ella lalola :D at 2:10 AM

salam ramadhan :)


selamat menjalani ibadah puasa kepada pembaca setia blog ella :)
sori coz dah lame tak mengupdate.
sangat buzy ngan assgnmnt, puasa n terawih ~
alhamdulillah... puasa ni seronok jugak :)
dapat berterawih ngan mmbr mmbr ~
tahun ni berpuasa di rumah sewa, taman ilmu :)

puasa tahun ni byk pulak dugaan yg dtg bergolek.
dari satu perkara ke satu perkara.
kenapa eh ? dugaan demi dugaan ~
walau macam mana pun terima semuanya :)

well, bulan puasa adalah bulan yg dituntut utk melakukan sebanyak mana amalan yg boleh mengikut kemampuan.
ella cuba yang terbaik. insyaallah ~

diharapkan anda semua pun boleh jalani ibadah puasa dengan baik. buat masa sekarang ella sangat buzy ngan assgnmnt sampai tak dapat balik rumah putrajaya :(
'tak pe ella, nak belajar kan'.
insyaallah, ella boleh :)

Ya Allah, semoga bulan mulia ini, diriku dapat menjalani ibadah puasa dengan sebaiknya walaupun pelbagai dugaan yg dtg menjengah :)


0 comments: