~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Sep 24, 2011

Posted by ella lalola :D at 1:20 AM

kini saya kembali ~


firstly nak say hello to all :)
pagi pagi camni dirundum rasa sedih....
dah lama sgt x update blog. sebelom ni x ada pape story nak kongsi kongsi ngan u olls ! tapi mlm ni ade benda sket nak story.

terima kasih pada Allah kerana telah menunjukkan kebenaran di saat aku dirundum rasa rindu padaNya. Apa yg berlaku ini benar benar mengajar aku erti sabar.... walau macam mana pun, ku telan semuanya untuk tidak membiarkan aku terus terluka dan dilukai.
alhamdulillah, semua telah terbongkar.
kau sudah tidak berjaya membohongi ku lagi setelah ku tahu segalanya tentangmu ! tq to youuuu !!!!!!!!

sungguh bodoh kah aku kerana percaya kan  kau ?
sungguh hina kah aku kerana menitiskan air mata utk insan spt kau ?
sungguh pandai kauuu berkata kata....

aku penat ! penat n penat !!!!

hati ku sering dilukaiiii....
ape kan daya, anggap saja tiada jodoh ~



terima kasih pada anda ~


0 comments: