~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Oct 17, 2011

Posted by ella lalola :D at 10:50 AM

saya nak bunge boleh ?


mesti dapat agak ape yg ella nak gtau kat sni.
tuuuu.. bace atas tuuuu ~
terang terang dah gtau yg ella nak bunge...




sape agaknye insan yg baek hati nak bagi bunge kat ella eh?
hehehehe ~~

utk pengetahuan korang lah kan, ella memang suka bunge... 
mesti kata ella ni minah jiwang karat? hahaha... ade aku kesah ?
bila tgk bunge rasa cam tenang jeeee...

hope 1 day, ade lah insan yg baek hati bg bunge kat ella.. :)
tp sepanjang ella hidup 20 tahun, baru 1st time ella bagi bunge pada lelaki. 

siapa lelaki yang agak bertuah x berape bertuah sgt tu ? haha

for sure lah my bro tersayang. sayang ke? haha




ella bagi sempena graduation die :)

congrates bro, i hope you success in your life.



0 comments: