~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jan 24, 2010

Posted by ella lalola :D at 1:38 PM
   adoyayyy, aku tau la blog aku ni x cantek.. x payah la byk komen. kalo da bace tu dyam jelah. mane la aku de mase nk mencantekkan bende alah ni.. aku wat simple je sudeh ! kalo x cantek, x yah byk bunyik ek.. haha ! ade aku kesah ke ! x kuase nk wat cantek cantek ok...

   now aku nk story sket... sal idop kat unisel ni.. huhhh ! memang penat ya rabbi.. Tuhan je yg tahu.. huhu... bkn pe, cuace gile panas.. dgn pokok yg x de. adoyyy. mmg gile la. 0 je. da la dok kat tgkat 3.. adoy. time nk mkn pun trn lwt. camne tu? ble lwt mlm baru la sejuk. kalo ujan kat sini mmg bersyukur la sgt sgt.. coz jrng ujan kat sini... dah tu, 1 mggu msk kelas, assignment da bergunung ni ! haha.. aku soh ayah aku tlg skali.. hehe. pale otak da serabot sgt kan.. um,, then member lak. sume ok. gile cam aku gak. da amai da skang membe kat sni.. huihhh ! suke aku.. coz aku je pun da 90++.. dlm kelas aku de 44 owg.. amai ah. tp oke jew. mcm mcm pangai. haha.. nk taw x laki 7 owg je ! haha.. tp x knl sume lagi. dowg agak pendiam la. yela, bawu msk kan. da lame t riuh la.

 sal ostel lak.. mmg la bes ! dok kat tngkat 3.. btol btol uma ni.. 2 toilet, 1 dapo, 1 ruang mkn, 1 ruang tamu n 3 bilik tido ! wahhh ! meriah gitu.. aku suke aku suke ! hehe, even jao dari banda kan.. haha. kat sni x de la berebut nk msk blk air ye x. haha... tp ostel kat kwsn laki laki la. tp dpn blok aku blok manggis n manggis kuase 2.. taw x pe tu? haha, kat sni owg uma aku pggl manggis utk india n kuase 2 lak utk negro.. lu pk la sndri k. aku pn x phm nape pggl cam tu. yela, cover sket kan. haha.. mcm mcm hal tul. oke la wee, aku da penat ni.. pape al aku text lagi...

p/s : luv u all :)

0 comments: