~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jan 23, 2010

Posted by ella lalola :D at 12:50 PM
  Nanges ! Nanges !

    Ya Allah.. aku da penat la nk nanges je... aku ase runsing sgt semenjak 2 3 ari ni... kenapa la ek?

'Ya Allah, tabahkan lah aku utk tempuhi segala dugaan'
aku kene kuat n saba...
    aku kene truskan kehidupan n pk kan sal mase depan aku n ibu n ayah aku yg da bersusah payah menanggung perbelanjaan utk pelajaran aku...
huhhh, semuanye tinggal kenangan..
aku mls nk pk dah sal bende lalu.. hehe..
semua tu x penting bagi aku.. yg penting masa depan aku..
bia lah waktu yg menentukan ok..
malas da nk pikir sal tu semua. wat pening pale otak je... haha.. 
kene troskan azam aku k... 
maseh x terlambat lagi...


0 comments: