~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


May 28, 2010

about HER ~

Posted by ella lalola :D at 12:19 PM
chatting di FB ~

me : kamoo.. epi besday ~
        saya taching kerna kamoo terlalu sombong.
        sudah la, sy mahu membawa diri saje ~

herko xyah nak poyosss sgt lahhh....
          hahahha~~~
          tenkiu yang:D
          ak da lame xon9 larhhhhh

me : kau ingat aku maen maen ?
        btol wat.. aku x pena maen maen dlm bab ni ok...
 
her : yelahhhhhh...
         mlm nt ak kol oke...
         ko cakap ak jew, ko tu pown 2 x 5 gakk..
         huuuhu~~

me : alaaa, aku de je kottt.. slalu je cntct ngan eyfa.
         adoyy, slame ni kau je yg dyam. aku slalu kot kol..
         ha ?
 
her : slalu????
         ak juz dapat kol ko time bday ko jewwww...
         eyfa mmg lah salu coz dy rajen on9 tp ak jarang..
         so xyah nak tacing sgt larhhhh~~~

me : smpai ati kau.. de je aku kol kau..
         xpe la.. hope u epi.
 
her : mmg mulot ak longkang tp ak ade aty gak..
         so sorie..
         b4 nak boom ak pk dulu..
         bukan marah just xpuas aty sbb ttbe boom..

me : npe nk emo? aku ckp je kan?
        ok la, if da x ley ckp, pasni aku dyam je eh

her : sape yg emoooo..paam kan tol tol ayat tuhhh...
         lenkali cakap biar beralas dulu...
 
me : um yelah.... 

her : ak xnak ar gado gado d sbbkan bnd nih...
         so ak mintak maaf if da wat ko terase aty...




 

0 comments: