~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


May 29, 2010

Posted by ella lalola :D at 8:47 PM

dedicate to HER ~

weh, aku pn x taw nk ckp pe. 
aku cume x phm nape sal hal kecik masing masing perlu dyam je..
aku sbnrnye windu kat kau taw x. 
aku windu kat sume. termasuk eyfa, anis, fya n yana...
aku da lame sgt x jumpe kowg..
dats y aku kecik ati sket ngan kau.
yelah, kalau aku kol kau sebok je bergayot kan. 
smpai x de mase nk luangkan kat aku.
tu yg aku terase tu.

skrg ni bia lah aku mengalah.
wlaupn aku dyam kan diri je.
ni pon sbb aku x mao keruh kan keadaan.
bende ni kcik nye hal taw.

tp lepas kau wat status kat FB tu, 
aku ase cam aku ni x penting je.
kau sndr ngaku mulot kau cam longkang.
kalo kau ase mulot kau cam tu, nape kau x pk dulu sblm kau wat sume tu ?
kau ingt aku x malu ke ?
perlu ke sebarkan hal ni kat org laen ?

if aku de wat slh, just tell me !
x perlu gtau kat mmbr mmbr kau.
kau x jage lgsng maruah aku....

skrg ni kau wat la pe yg kau ase kau ptt wat.
aku x ggu idup kau k.
kau x pyh risau.
bia mase yg menentukan. 
aku da mls nk ckp byk byk.
coz aku da x mao ggu idop owg. t owg x ske lak kan.....
xpe la, aku ni majok x lame. jgn wisau.

bia angin aku ok dulu..
but don't worry bcoz,
we're  still fwenz.. bye 




0 comments: