~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jun 24, 2010

Posted by ella lalola :D at 1:30 PM
sahabat :)

bagi aku mereka ni sgt terbaek dlm idop aku.
saat saat aku bersam ngan dowg, x kn aku lupe kan.
ade kala kami suke n sememangnye ade duke.
aku syg mereka sepenuh hati.
tapi perlu la nak dihebohkan.
cume ia lahir dari hati aku sendiri.
kebelakangan ni aku windu sgt kat dowg sume.
coz x sume yg aku jmpe. tp aku mmg tersgt la windu ok...


ni saat aku hang out bersame.
u all my truly BFF :)
kite pon da bersame dr 2004..
i <3 u all...
kamie akan tetap bersama smpai bile bile.
walaupon aku da jumpe ngan ramai kwn kwn yg laen, aku x lupe kowg.
beb, hope sgt kite berkwn smpai ke akhir hayat k..
setiap suke duke bersame, x kan aku lupe kan.
tu sume adalah kenangan terindah yg mendewasakan kita..


ni sebenarnye photo last year.
saat ni aku ngan mereka ni kua kat mid valley.
kowg adelah housemate aku yg havoc.
gile best bile ngan kowg.
adoii, dgr lagu ni ase sedey lak.
hati aku ni selalu menyayangi kowg ok.
aku x pernah lupe kan kowg.
aku mengaharapkan persahabatan kite akan kekal.
aku mao kite nek pelamin same same boley ? hehe :)
yelah , kowg sume kan da de calon.
kenangan kite sume bersama mmg tersgt sgt sgt byk.
saat maen maen bersame..
saat saat gado..
saat saat berguwau senda.
saat lepak bersama ...
saat aku bergado ngan kaw wahai bam bam :)
adoyy, sume kenangan tu dlm pale aku.
agak kelakar pon ade bile terengat sume kenangan tu. 
sewius ly cam x matang lg. haha =.=
aku tersgt sgt syg kowg..
u all the best !



0 comments: