~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jun 23, 2010

Posted by ella lalola :D at 11:54 PM

selamat berbahagia :)

member aku sume da berpunye n bahagie n owg yg dowg syg...
aku epi sgt sgt sgt ble dpt taw.
aku dapat taw pon dr mulot dowg sendiri...
antare member aku yg da berpunye :

  • syafikah mahmud
  • farhana jamani
  • nurul zatul iffah zamani
  • amal wafa
  • hazrul halili
  • anis syazwanie
  • cik eira 
aku sgt epi bile dpt taw yg kowg sgt epi kan..
hehe, c eyfa suruh aku mencari.
tapi x senang la. bkn cam cari ikan kat pasa.
sume kedai kat dlm pasa tu ade ~
umm, bia la dulu aku single.
bile ade jodoh, aku trime tp bukan skrg.
aku perlu kenal seseorg dgn lebih mendalam.
wpn berkwn utk tmpoh yg pjg.
drp cpl then thn skjp je, lg perit aku d wat nye.
aku x mo pisang berbuah due kali.
aku serik n tersgt sgt sgt serik.
bia Allah yg menetukan sume nye.
mungkin lps aku abes stdy, jodoh aku akan smpai.
x perlu la nak mencari skrg. blom masenye lagi.
to all my fwenz, skali lg aku nk wish :

semoga kowg berbahagia ngan psgn msng msng.
aku akan tetap mcm ni la kan.
kalau ade jodoh, ade lah.. hehe :)



0 comments: