~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jul 26, 2010

maaf ?

Posted by ella lalola :D at 12:41 PM
mudah nye owg mengucapkan kata maaf ~
bagi aku perkataan tu sangat bermakna.
biarlah ia nya lahir dari hati kita yg ikhlas.
bukan sekadar sebutan semata mata.
jgn lah bermain ngan kata maaf ni.
sebenarnye aku bukan mudah utk memaafkan org.
lebeh lebeh lg kalo org tu da jatoh kan air muka aku pd org lain.
ingat aku x ada maruah ?????
biarlah pape pon jd.
prinsip aku senang je..

SEKALI ORANG DA WAT TAIK, TIADA MAAF BAGIMU !

kenapa ? kasar ????
peduli apa aku...
selama ni aku je yg menjaga hati org.
ade org nak paham hati aku ????
TIDAK SAMA SEKALI !
kalo rasa ade wat salah ngan aku, susah utk aku lupakan kesalahan tu.
ia nya akan lebeh menyakitkan hati kalo org tu adalah org yg paling kite syg n rapat.

to : pika, eyfa, fai, fana, wafa, yana, anis, dyan, ekin n nana, don't break my heart ~

0 comments: