~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jul 25, 2010

peristiwe pahit manis :((:

Posted by ella lalola :D at 2:12 PM
macam mane aku nak mulekan cite ni haaa...
ok ok, bismillahirrahmannirrahim ~
ade due cite yg aku msk kan kat blog ni...
1st ly aku nak cite sal plan femly aku.
semlm aku n fmly da start tinjau tinjau utk beli baju raya.
aku, akak akak, adek, ayah n ibu sume de smlm.
mmg lengkap. sangat seronok meh !
aku n femly g ampang park.
mane lagi kan....
masok 1st lady n mule kelebek baju raye...
bile semua da bli kitowg g tnjau tmpat laen lak...
dah penat, kitowg g makan mc'd kat bangi coz byk tmpt yg da full.
bile da smpai situ tmpt pon agak da pnoh but jmpe 1 tmpt 0..
mmg ckup utk fmly aku... then akak akak n adek aku bli makan.
aku tlg jage kan tmpt dduk..
time aku ngah sedap sedap dduk aku bangun.
aku tinjau 1 tmpt uh kalo kalo ade tmpt dduk laen yg lg besh.
then aku nmpk sowang minah ni. hahaha ~ jgn mara
aku g dekat dye but dye wat dek je.
aku ckp dlm ati yg cam aku knl je dye ni.
bile aku nak blk kat tmpt dduk, baru dye tgor.
upenyee c NURUL ZATUL IFFAH ZAMANI
punye terkejot berok la dye.
da x hirau kat owg sekeliling tu. hahahaha ~
kitowg pon g la bersalam salaman n bercium ciuman....
punye lah hepi x terkire kan...
borak borak sket.... n kacau mmbr aku lg sowg.
call wafa gune fon eyfa ni...
mule mule tu dye letak. kurang ajo. haha ~
lagi skali aku kol dye cam terkejot jeee..

wafa : ''eh eh eh ! ellaaaa ! kau kat ne ?''

aku : 'aku kat mc'd ni laaa. kau kat ne ? bile nak dtg ?''

wafa : ''aku kat bilik la. jap lagi aku dtg.''

aku : ''cpt aw aku nak blk dah.''

wafa : ''ok ok. aku nak siap lah ni.''

hahaha... bape minit pastu dye mncul ngan pumpkin dye.
perhhh, terkejot aku haaa. sonok. pelok pelok ~
aku pon da nak blk. akhr skali aku pelok cium dowg...
dowg smpat lagi kate aku da kuwus. aku pon say gudbyeee :))


2nd nye story lak sal kejadian mlm semlm.
cite nye gini, aku n fmly kua g dinner.
lapo dah semua nyeee.
dlm 8 lbh kitowg kua.
g makan kat bangi.
pas mkn ayh aku nak byr weit kete.
g lak am islamic bank area bangi uh.
tibe tibe system down lak.
gerak g kajang...
bile da jmpe am bank, ayah aku da settle bayar :))
tapi bile gerak je kete tyr lak wat hal.
semua tertanye tanye...
tayar pancet ke ? lembik semacam je.
mmg betol tayar pancettttt !
ayah aku da risau dah... 
semua kua kete n sowg saudara ni gtaw tayar ni da pancet terok.
mule kan sesi menukar tayar.....
ayah aku n saudara tu berpeluh sakan. siannye ~
pastu aku n akak aku nak terkencing lak.. siottt tol !
x lame pastu tu de owg mabok 2 owg sebok jeee kat kete ayh aku.
bongokkkk la !
aku, ibu, akak n adek aku da seram dah. tapi sabar je.
ibu aku tanye...

ibu : nk mntk tlg kat sape ?

aku : kwn ella de ibu...

ibu : sape owg tu ?

aku : em em em member ella uh ~


ibu : nanti ayah marah kang ~


aku : em x pe lah kalo x mo...


smpai abes ayah n saudara td tu tlg tukar kan tayar.....
mntk tlg owg pon, bkn nye nk tlg.
mmg x de hati pwot keh !
xpe la. aku x harap kan sgt KAU tolong AKU !
maseh banyak eh coz bagi 1001 alasan kat AKU !


tu jelah cite aku utk semalam ~



0 comments: