~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Sep 27, 2010

sucks !

Posted by ella lalola :D at 8:38 AM

apa yg da jd sebenarnye ????? aku pon x tahu ~ adoyyy. nape la sejak kebelakangan ni ramai sgt yg nak tacing ngan aku ? aku sendiri pon x tahu la. wehhh ! aku x suke la perasaan mcm ni dtg !!! grrrr ~ kenape la skrg ni aku da x leyh bergurau ke ? adoiii. yes, kne jage hati org. but de ke sape sape yg nak jage hati aku ? NO !!!!! yes, dats the answer !! sowi la if aku de terkasar bahasa or tersalah paham ke. but jgn tros menyendiri. sedey la bile kwn yg rpt wat aku camni. sumpah SEDIH ! xpe la, aku sedar siapa aku. bukan ayat sedih tp ni yg lahir dari hati aku. mungkin aku x layak nak kwn ngan kowg. mungkin suatu hari nanti bile hati kau da lembut, marilah padaku ~ aku terima siape saje yg mahu berkwn ngan aku coz aku ni jns yg x memilih kwn. aku kwn je ngan sume. baek lah, aku nak pegi dulu. saat ni aku sgt windu kan femly aku ! demyuuuu ~

 

0 comments: