~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Oct 7, 2010

lame x update !!!!

Posted by ella lalola :D at 8:52 AM
perhhh. sgt lame x update blog.. sbnrnye, semua nye da kembali kpd keadaan yang sedia kala. ini semua hanya lah salah paham semate-mate. aku taw pe sebnrnye yg terjd. skrg ni aku harap perkara yang sama x ulang lagi pasni. baiklah. sepanjang aku x update blog ni, aku nye kehidupan biase biase saje. sebok ngan assignment, presentation, test laaaa... mcam mcam kot. sgt penat. pastu de berlakon teater ! mmg gempak lah kan aku ckp. then, g oliday kat langkawi ! bes gileeeeee :) g ngan dak dak klas n dak kohort 11.. shopping abes aku cite kat kowg. brtolak khamis 30/9 then balek 3/10... punye la penat. dari unisel ke langkawi amek mase 11 jam ! perjalanan yang sgt jaoh. alhamdulillah, semua berjalan ngan lancar. kenangan yg sgt indah taw x ! aku rasa happy gila ~ btw, aku arap dpt g lagi ke tmpt laen utk mase yg akan dtg. 



0 comments: