~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Nov 26, 2010

Posted by ella lalola :D at 11:49 AM
back to normal ~

skrg keadaan akan kembali kpd sedia kala...

aku TAK LAGI SEDIH
aku TAK LAGI MURUNG
aku TAK LAGI MENANGIS.
aku dah BACK TO NORMAL.

tak ada apa utk ditangisi.
biarkan masa berlalu.
setiap kenangan yg berlaku mematangkan aku.
biar apa pon yg terjadi aku MESTI KUAT !
aku yakin aku leh hadapi semua ni....

aku nak capai cita-cita aku.
aku nak bahagiakan kedua org tua ku.
aku nak bahagia dengan cara aku.
sememangnya skrg aku bahagia :)

terima kasih pada anda anda semua yg bangun kan aku ~
terima kasih pada ANDA yg jatuh kan aku.
kini aku boleh berdiri sendiri....
setiap butir janji yg kaw lafazkan, aku da buang jauh jauh.
tak ada apa utk dikenangkan....

anda dah dapat apa yg anda mahu kan.
semoga anda bahagia....



 

0 comments: