~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Nov 25, 2010

Posted by ella lalola :D at 4:55 PM
kini semuanya berubah ~

terime kaseh utk segalanya..
sy memang bahagia DULU.
sy memang gembira DULU.
sy memang selalu tersenyum DULU.
KINI semua dah berubah.
KINI kau pergi jauh.
KINI kita dah semaken berjauhan.
KINI ku hanya mampu berdoa.
semoga kau bahagia bersama si dia.
KINI SEMUANYA BERUBAH ~

terime kaseh atas kegembiraan n kebahagiaan yg sementara.
terime kaseh pernah buat aku tersenyum.
terime kaseh utk semua yg kau berikan.
TERIMA KASIH UTK SEGALANYA.

KINI aku tabah harungi segala pahit manis yg ku lalui.
KINI ku sendiri tanpamu.
KINI ku benar benar rindu kan mu.
KINI kau pergi jauh dari ku.
KINI ku berdoa semoga persahabatan kita berpanjangan.
KINI aku x benci kan mu....
KINI ku dapat terima semua ni dengan tabah n sabar.
INSYAALLAH.

AKU bukannya sesiapa utk meghukum mu.
AKU hanya insan yg lemah n serba kekurangan.
AKU berdoa kau bahagia bersama pilihan mu.
AKU terima semua ni dengan redha.
AKU tahu kau akan bahagia dengan dia.
AKU tahu dia mampu berikan apa saja yg kau impikan.
AKU mohon maaf jika aku bersikap berjauhan dengan kau.
AKU ingin lupakan kau buat selamanya....

KINI KU SENDIRI BERTEMANKAN SEPI.
INSYAALLAH, ALLAH AKAN SENTIASA MEMBANTU KU :)

TERIMA KASIH K.A.W.A.N :))


 

0 comments: