~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Nov 23, 2010

Posted by ella lalola :D at 3:47 PM
great !

alhamdulillah, demam dah pulih setelah 7 hari aku terlantar sakit.
aku akan blk unisel x lame lagi bile semua ursn da selesai.
lega rasanya bile aku sembuh.
tp, saat aku sakit, mcm mcm yg terjadi.
aku x tahu camne nak tempuhi semua ni...

THANKS lah ye pada KAMU !
  sbnrnye ape dosa sy yer ?
sanggup anda lakukan mcm ni ~
what a great job !
bagos lah kan aniaya org CAMNI !
aku ni senang diperbodohkan ?
TIDAKKKKK !

jgn ingt aku dyam aku x tahu pape !
jgn jgk ingt aku dyam aku x leh wat pape !
sememangnya KAMU SALAH ! 
GERAM mmg GERAMMMMMM !
tp, aku akan tggu sket mase je lagi utk sembur KAMU k syg ~

 

0 comments: