~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 30, 2010

Posted by ella lalola :D at 1:54 PM

air mata menitis ~

menangis ? ye, aku aku menangis... kenapa ? mestilah aku rasa sedeyh. skrg ni ssh nye nak bgtaw betapa sedeyhnye aku rasa skrg ni. bkn nye sbb ptus cinta. jauh sekali !  mcm mcm yg bermain d fkrn aku.

ni semua gara-gara DUIT !

oh UNISEL ! kerap sgt mintak duit ! asyik asyik duit ! 
semua DUIT !

Susah la nak bayar itu ini dlm 1 masa yg sama ! kenape perlu desak byr tu semua ? ohhh tidakkkk ! ayah n ibu aku byk lagi tanggungan ! semuanya d peringkat IPT ! tak kan lah dowg nak support aku sowg je...! camne ngan yg lain ? Ya Allah... mcm mane cara nak selesaikan mslh ni ???

dah lah PTPTN pon dpt sikit je ! x de langsung back up aku...! aku x boleh selalu mintak duit pada parents. mereka pon perlukan duit tu... sumpah tension bila pikir sal hal ni ! boleh byr tapi perlukan masa. kena mintak lagi. mesti kena mintak dgn cara yg betol. sbb duit yg parents aku bg tu ckup ckup utk belanja harian. bile da byr mcm mcm, mmg de yg tersngkut..

kpd semua, tlg lah ye... kalau nak mintak duit, berpada-pada lah ~

 
 

 

0 comments: