~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 30, 2010

Posted by ella lalola :D at 1:59 AM


oh jantung ~


indah kan kalau org sedang dilamun cinta.... bak kata org... 

DUNIA INI AKU YANG PUNYA

ternyata, mereka rasa indah sgt. tapi sejauh mana indah cinta yg diorg alami tu ? boleyh ke bertahan lama atau sementara ? untung sgt kalau seseorg tu da temui cinta yg sejati.... tahniah yee !

TAPI BUKAN AKU !!!

tak apa lah kan. mungkin belum jodoh.... *single is better weh ! tapi sunyi. haha... org kate single is better ? betul x ? betol betol :) hehe... insyaallah. kalau de jodoh x ke mana lah. x perlu lah nak mencari cari. 

tapi aku seronok je ngan kehidupan aku skrg ni. setelah sekian lama aku hidup single, mmg masa ni lah kita rasa tenang... tapi de jgk masalah lain yg timbul la. walau mcm mana pon, femly aku selalu di sisi aku. begitu jgk ngan mmbr mmbr aku. tapi, dlm cinta ni, lelaki selalu permainkan aku ! ohhh hati...

 

bila dah hancur mmg berkecai la camni kan ? wahh... mmg terluka... tp, walaupon jantungku telah hancur berdarah suatu masa dulu, skrg telah diubati.. maseh tiada pengganti tp aku rasa sgt okay skrg :)

 

nmpk x muka aku yg sgt happy ? mmg happy pon :) 
peace yaw ;)
sgt la hepi walaupon sy single ~
best la single... hehe... ok jew :)
but my fwenz give me love :)


 
thanx pada semua yg menyayangiku :)
tapi kan, aku sgt terharu lah ngan kaseh syg kowg... setiap pemberian yg kowg berikan mmg sgt bermakna.. aku syg kowg semua... 

SYG SEMUANYA YG MENGENALI KU :) 


 tapi setiap kaseh syg kowg mmg bermakna sgt ! sumpah BERHARGA ! aku hargai sgt kowang... terimas :)) i love you all ~
tapi hanya ni saje yg aku mampu berikan pd kowang semua




 
wahai semua :
FRIENDS FOREVER :)

 



 

0 comments: