~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 1, 2010

Posted by ella lalola :D at 6:06 PM
I feel empty !~~

macam mane nak mulakan cerita yer ? hurmm... bismillahirrahmanirrahim. aku mulakan cerita yer semua :) I FEEL EMPTY ! yes ! rasa hidup ni 0 je.... susah aku nak cerita. aku nak hidup yg bahagia. tapi nape ada saje yg menghalang utk aku dptkan semua tu ? terima kaseh pd sesiape yg menghalang aku mendptkan kebahagiaan yg aku impikan selama ini. walaupon ade saje yg menyakitkan hati, aku dyam kan diri. x mao besarkan cerita. kini aku kena lupakan semua. aku nak bina kenangan yg baru. aku selalu berdoa supaya aku dapat lupakan semua kesakitan yg aku pernah alami sebelum ni. ape saje kesakitan ! setiap hari aku mengaharapkan berlaku keajaiban pada diri aku. tapi x diizinkan Allah rasanya. maseh x ade perubahan. tapi x ape. aku sentiasa bersabar. org yg bersabar dikasihi oleh Allah. jadi, aku nak jadi org yg dikasihi Allah. bersabar ngan apa saja ujian. TABAH ! TABAH ! insyaallah :) kali ni aku x kan sia sia kan hidup aku. walaupon maseh rasa sedih, aku akan cuba ketepikan semua yg aku rasakan. mungkin dengan cara ini, aku dptkan lupakan semua kenangan pahit aku....  hope anda dpt membantu saye :) baeklah, ini saje cerita ku... terima kaseh krn sudi baca :)

 

0 comments: