~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 2, 2010

Posted by ella lalola :D at 4:30 PM
gembira menyusul :)

aku gembira bila bersama mmbr semua. dpt lupakan semua mslh aku. aku syg semua mmbr aku. dowg selalu wat aku tersenyum dengan lebar ~ terima kaseh kwn kwn :) kini aku boleh ketawa dengan semangatnya. haha ! hurmm... baiklah, aku x perlu pikirkan pape skrg. cuma, aku kena belajar bersungguh-sungguh. aku kena tunjukkan pada semua yg aku boleh lakukan ! yeahhh ! AKU BOLEH ! kena lah yakin pada diri sendiri. lagipon, skrg da masok sem 3. kena belajar lebih lagi! result kena lagi gempak ! aku da x boleh maen maen dah skrg. hidup perlu diteruskan ! hehe ~ sy okay lah. x sedih pon. utk ape aku sedih eh ? pelik sungguh lah aku ni. bukannya ade pape mslh pon smpai kena sedih sedih bagai ! haha... x perlu lah ! aku suka ketawa ! suka senyum ! suka bercakap ! kena teruskan sikap yg mcm ni... haha ~ aku mmg happy pon ngan mmbr mmbr... ketawa je memanjang. kadang kadang sampai x larat nak ketawa. dowg lawak gila lah. ni yg sonok kan. skrg ni dok kat unisel ni best jgk. sem baru lah kata kan. haha. lecturer pon besh lah jgk. maken hari maken penat lah pulak. kelas pagi je. pastu de yg sampai 3 kelas dlm 1 hari. x payah nak kata lah penat tu camne kan. kowg pon belajar jugak. mesti lah paham kan. walau camne pon, kena lah kuat jgk ! yg penting skrg 
BELAJAR SUNGGUH SUNGGUH !
aku akan ikot ckp ibu n ayah aku. mengaharapkan aku belajar sungguh sungguh. insyaallah. aku akan laksanakan permintaan org tua ku :) belajar x bermakna 24 7 mengahadap buku je kan ~!! aku nak luangkan masa ngan mmbr aku je memanjang. nak gelak ketawa bagai nak gila. seronok lah kalo banyak ketawa. dapat hilangkan rasa tension. terima kaseh pd kawan kawan yg sentiasa wat aku tersenyum n sentiasa ada waktu aku memerlukan anda. hanya Allah saja yg dpt balas budi anda pada saya :)

 

0 comments: