~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jun 17, 2011

Posted by ella lalola :D at 3:01 PM

wassuppppp ! ;)


long time no see right ?
sowi lahh, bape bulan kblkgn ni agak buzy...
ni baru je abes exam. dan belum masuk 1 minggu kat rumah.
act, sgt bosan bila balik rumah....

alhamdulillah, final dapat buat dgn baik walaupun ada sikit kslpn di saat akhir. tp semuanya baik baik je :)
malang tidak berbau sbb smlm jatuh tangga...
duduk kat sofa berbekalkan bandage kat kaki !
owhh, bengkak mmg bengkak tp tahan je :(

duduk rumah ni ella puasa...
saje nak ganti puasa n dapatlah kurangkan sikit berat badan kan ? tgk lah macam mana. kalau dpt trunkan 5 kg pon jadilah. haha. mcm boleh plak kan trun byk mcm tu.

ibu n ayah sibuk kerja.
bila dowg balik nmpk muka pnt kat muka mereka.
kesian. semua tu utk cari duit utk keluarga kami.
ella cuba nak cari kerja dlm masa 1 bulan cuti tapi malangnya tak ada sape nk amek ella kerja sbb cuti skjp je :(

ella skrg jarang on9 je kawan kawan semua ! hehe...
byk abeskan masa dgn meronggeng sowg sowg n ngan fmly...

ella nak keluar ngan mmbr tp masing masing busy. so, better keluar sowg. bila plan je mesti x jadi. kecewanyaaaaa :(


0 comments: