~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 12, 2011

Posted by ella lalola :D at 12:43 AM








Boleh nampak jelas tak ape yang ella cuba sampaikan ? BENGANG ? yelahh , BENGANG ! kenape eh ella letak bengang atas tu ? sebab... errr... bila dah penghujung cuti ni malas sangat nak balek campus . semangat cam hilang ntah ke mane . kenape perlu rasa camni ? lepas apa yang dah jadi waktu cuti ni , ella cam dah tak sanggup nak balek sane . semua jadi sekejap je . sekelip mata semuanya berubah . ella pon tak tahu camne nak harungi semua nye lepas ni. harap semuanya baek baek saje. amin yarabbal'alamin . moga lepas ni , ella lebih kuat dan tabah . tak payah la nak layan masalah yang kecik kan ? semua tu boleh d atasi kalau ella ni tak pikirkan sangat semua masalah tu . insyaallah boleh . tapi kenapa lah susah sangat nak lupakan semua kenangan tu eh ? haihhh , ape lah dosa aku ni kan ? tak apelah , terima dengan redha dan seikhlasnya . buat ape nak meratap atau bersedih sedangkan orang lain tak pernah pikirkan perasaan dan hati ella . okay ella, cukuplah tu . kan ella ni kental . err ? cukup kental ke kau ni ella ? 


" OH, MESTILAHHH ! " 


HELLO FINAL SEM ;)

0 comments: