~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 12, 2011

Posted by ella lalola :D at 12:22 PM



hai semua . ramai pulak yg update sal Ombak Rindu . ella pon tak lepas peluang nak update sal cite ni . cite ni ramai yang tengok n mencecah 5 juta lebih x sampai 1 minggu pon cite ni ditayangkan . hebat jugak laa utk movie cinta camni mencecah sebanyak tu . tapi kan ada banyak benda yang tak sepatutnya di tunjukkan dalam filem tu sebab filem ni yang tengok semua lapisan masyarakat . dak kecik pon ada p tengok jugak tau ! haihh , kenapa la perlu ada scene atas katil bagai ? aku tengok pon naik bulu roma tau . tapi kalau yang couple uh , aku tau depa semua mesti suka punya . kembang je hidung semua . hahaha . cite ni cedih lah jugak . tapi aku tak tau nape aku ni sket pon x ngalirkan air mata .

aku rasa aku ni dah cukup kental agaknya ? haha . susah pulak nak ngalirkan air mata bila tengok cite ni . orang lain bawak tisu bagai . eh , poyo je kowang kan . konon kata sedih gilagila tapi idok pon sedih sampai camtu sekali . cite ni cite cinta Melayu klasik . hehe . cam orang zaman dulu bercinta . takde gedikgedik bagai tp aku tak pueh hati scene atas katil tu je . ehhh , saket mata ni okay . bukan stakat tengok Ombak Rindu je , tapi tengok Twilight Saga Breaking Dawn 1 jugak ! best meh . Twilight mane penah hampakan peminat setia dowang kan . sekian jelah untuk harini.

BYE ;)




* da macam nak nyanyi lagu je. HAHA ~


0 comments: