~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Jan 25, 2012

Posted by ella lalola :D at 2:57 AM

assalamualaikum, readers =)


sekarang dah lewat pagi tapi maseh tak tido lagi ? mata ni sangat ngantok tp mata tak boley pejam. baring sambil mendongak ke langit. fikirkan tentang macam macam perkara yang kadang2 tak masuk dek akal ni haa. huh ! best jugak kalo berangan. tp ni yang ella buat setiap kali sebelum tidur. tu yang smpai terngigau waktu tidur. HAHA. hari ni whole day spendtime ngan family ella. ayah masak nasi ayam. n anak dara ayah semua tolong ayah masak. best okay ! =) #ingat aku tak pandai masak? HELLO ! mintak maaf yeee, boley la sket sket dari tak tahu langsung cam KAU ! HAHAHA. *upssssssssss! terlebih pulakss! HEHE. berbalek pada cerita , hati ni rasa x sedap jeeee. asyek fikirkan benda yang da lepas jee. kenape eh? #tetiba perasaan rindu datang ! :'( sudah2 la ella...... "untuk ape kenangkan org yg x pernah kenangkan kau?" Ya Allah, jauhkan perasaan rindu ku ini Ya Allah. Amin. 

baiklah, sekarang dah lewat. ella akan cuba utk lupakan semua n lelapkan mata sampai boley walaupun terpakse tutup mata ni rapat rapat smpai berkerut mata, dahi n muka ! hehe. sepatutnya ella tak perlu rasa semua ni. ella hilang orang yg ella syg tp dia hilang orang yang sayangkan die. SO HOW??? pikirlah sendiri... gudnite to all single ladies LIKE ME ! ;)

 

0 comments: