~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Feb 24, 2012

Posted by ella lalola :D at 4:31 PM


always love you ~~



alhamdulillah, syukur sgt dengan apa yang Allah dah tunjukkan pada ku ~
ku kini sedar bahawa mereka itu bukan utkku.
Allah akan temukan ku dengan orang lain yang mungkin jauh lebih baik dari mereka.
syukur dan redha dengan semua yang Allah berikan padaku.
segalanya telah terjawab dan mempunyai bukti yang sangat kukuh.
jangan risau, tak kan ade lagi air mata yang menitik untuk insan seperti kau wahai manusia. *kasar? kalau terasa, naseb la. asalkan hati ni puas. 

okay, sekarang aku rasa rindu sangat dengan adek ku yang jauh d sana. HAHA
SIAPAKAH??? eh, paham paham sendiri sudah yeee. praktikal nnt harap dpt jumpe ngan kamu ye adek. kamu da jnji nak lunch ngan sys kan? okay, kite tgk ape akan jadi kemudian nnt. haha. walaupon jauh, gambar laa jadi pengubat. eh eh, macam org bercinte plak. HAHA. takkan utk orang yg bercinte je buley rindu rindu kan?? 





* sys love you ;)

  

0 comments: