~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 29, 2010

Posted by ella lalola :D at 7:42 PM
DIA ADIK SAYA !

korang semua mesti kena percaya yang nashrurrahim harun adik saya. hehe... dye memang adik ella. walaupon cume atas nama adik angkat tapi ella syg dye lah. dari awal dulu lagi. mase first time tgk dye, ella mmg teringin sgt nak rpt ngan dye. then, bile tau dye bwh umor ella, ella jadikan dye sbg adik ella. yeahhh. ella syg dye :) kenape org x percaye eh ? dsbbkan ella cantum pic dye ngan pic ella, ramai yg x percaye yg nash tu adek ella.... percaye lah semua :)




org kata, x mungkin pic adek dicantum kan. kenapa pula TIDAK ? x salah pon kan ? kenape bila seorg laki n pompuan tu rpt, org mesti kena kata ''eh, kowg couple eh ?'' adoiii.... manusia manusia.... mmg lah kan ! kdang kdang org camni boley dikatakan kolot ! sgt sgt kolot....! tapi aku peduli ape....


DO I CARE ????

mmg aku x kesah pe pon kowg nak ckp...

''eh, nape letak gamba adik angkat ko kat tepi uh?''

''wah! da couple x gtaw.''

''ceh! da berpunya kan kawan!''

''wah! siape laki sebelah tu?''
semua soalan ni aku jawab ngan jwpn yg 1 :

dye adek aku lah :)

senang je kan aku jwb ? mmg sgt senang... mls nak ckp byk. nak caye or x up to you... kalau aku couple mesti aku akan cite kat kwn kwn aku... benda baik, utk pe sorok kan... tp, mslhnye aku bkn cpl pon lagi... 

nashrurrahim, adek angkat saya :)

  
 

 

0 comments: