~ RAKYAT JELATA ~

web counter code

selamat mengunjungi blog , terima kasih


Dec 19, 2011

Posted by ella lalola :D at 2:03 AM

air mata mengalir jua -


sesungguhnya kita telah diciptakan oleh Allah dan akan kembali ke pangkuannya . betapa indahnya saat air mata mengalir ketika ku mengaminkan doa ke hadratMu Ilahi . air mata yang mengalir dariku mengharapkan pengampunan dariMu . dosa yang telah lalu itu diharapkan mendapat pengampunan kerana hanya Allah saja tempat untuk ku meminta dan mengadu nasib . sesungguhnya hanyaMu yang tahu setiap kejadian yang berlaku disekelilingku . subhanallah , astagfirullah , lailahailallah . hanya Kau saja yang satu dan tiada gantinya . terima kasih Ya Allah kerana diriku ini maseh bernafas di muka bumi ini . janganlah Engkau mengambil nyawaku di waktu usia mudaku ini Ya Allah . sesungguhnya , diriku ini maseh perlu untuk menambah ibadatku kepadaMu . ku takut akan azab yang bakal ku terima di kemudian nanti . diri ini hanya insan yang kerdil lagi hina Ya Allah . ku perlukan panduanMu untuk ke jalan yang benar lagi Engkau redhai . janganlah Engkau sesatkan diriku ini Ya Allah . biarlah segala kelukaan ku yang lepas dapat dilupakan dengan tenang . segala dugaan yang Engkau berikan kepada ku mendekatkan ku kepada Mu . semoga ianya kekal ke akhir hayatku . 

air mata ini mengalir kerana teringatkan dosa dosa yang lampau . dosa kerana meninggalkan segala suruhanMu tetapi melakukan segala laranganMu . semoga diri ini dapat berubah ke arah yang lebih baik hingga ke akhir hayat kerana diri ini ingin menjadi seorang anak yang solehah . walaupon diri ini maseh tidak sempurna . moga diri ini dapat membalas jasa kedua ibu bapa ku sebelum mereka menghembuskan nafas yang terakhir .

Ya Allah , semoga dapat memakbulkan doadoa ku . tunjukkan ku jalan yang benar lagi Engkau redhai . Amin yarrabbal'alamin .


wassalam .

0 comments: